Wycieczka do Zakopanego klasa III b

Dnia 25 maja klasa IIIb wyruszyła w trasę na dwudniową wycieczkę klasową do Zakopanego. Na miejscu dołączył do nas przewodnik tatrzański, który zabrał nas na spacer po Dolinie Białego, gdzie mogliśmy podziwiając piekny trójschodowy wodospad. Następnie wyjechaliśmy wyciągiem na Wielką Krokwie, na której odbywają się zawody w skokach. Kolejną atrakcją był wyjazd na Gubałówkę nowoczesnym wyciągiem krzesełkowym z Polany Szymoszkowej. Na górnej polanie Gubałówki podziwialiśmy przepiękną panoramę Tatr i Zakopanego. Ostatnim punktem było zwiedzenie najstarszego kościoła oraz pobliskiego cmentarza z XIX wieku na Pęksowym Brzyzku, na którym spoczywają wybitni i zasłużeni mieszkańcy Zakopanego. Pod koniec dnia spędziliśmy czas na słynnych Krupówkach, aby kupic pamiątki, oscypki dla siebie i najbliższych oraz odwiedzic McDonalda. Następnie udaliśmy się do miejsca naszego zakwaterowania. W pensjonacie czekała na nas obiadokolacja. Po posiłku mieliśmy czas na bilard, tenisa, gre w piłkę, a wieczór zakończył się wspólnym grillowaniem. W drugim dniu pomimo deszczu przewodnik oprowadził nas po Dolinie Kościeliskiej oraz opowiedział nam historię związaną z kapliczką zbójecką i wprowadził do pieknej Jaskini Mroźnej oraz Wąwozu Kraków. Podczas tej wycieczki mogliśmy się wiele nauczyć oraz zobaczyć dużo pięknych zakątków. Poznaliśmy uroki Tatr i Zakopanego. Opiekunami wycieczki byli: p. Katarzyna Kępińska – Polakowska i p. Marek Kosior.

Copyright © 2013 by Crow. All Rights Reserved.